Onsdag den 16e december

Hej..

SItter framför min stationära dator nu som bara fungerar när den själv vill:( Min laptop har fått massor av virus via facebook:@  Kommer inte gå in på facebook via mina datorer längre..
Men iaf det gick inte att rätta till själv, även min farsa har försökt. Men viruset tog bort en massa filer som behövdes bl.a windows defender..  Ringde telenor, men där fick jag bara kalla handen.. ringde sen till HP iomed att min dator e en HP. Dom tyckte telenor var förjävliga mot mig.. Så dom skulle skicka vista operativsystemet till mig:p Tar ca 2veckor innan jag har den.

Men om vi ska återgå till mitt förra inlägg, bara för att jag mådde illa behövde jag inte vara gravid. Då hade jag skrivit det. Men visst det e väl första frågan som poppar upp hos er, Ah e du gravid kanske?.. Men nej det e jag inte. Inte ännu. Vill inte riktigt ännu heller. Vill ha jobb o körkort först!

Ne om man skulle lägga sig i sängen o lyssna på Enya och läsa en bok kanske?:)

Jag älskar min underbara bästis!!!<3 Du vet vem du är:)

hejsvejs
1 Erica:

skriven

Du menar inte mig ?? jag har scrappat fyra Layouter ikväll nu sitter jag här och försöker värma upp mig den bilden ja skicka den blir svart istället hitta en billigare på scrappiz endast 100 kr :) Nya leksaker :D weeiii

Ja vissa folk tror alltid att man är gravid för man inte mår bra dock trodde ja inte det...



puss puss

Kommentera här: