Veckan går fort


Hellu.. Nu har de flesta skolbarn fått sommarlov..skönt för dom. Och de andra har tagit studenten..
Jag har själv har ingen semester alls i sommar=( antingen e det praktik eller så e det sommarjobb..
Nåja skit samma, i flyttar ju ändå nästa år..**guttans de ska bli**

Hmm va händer då till helgen humm, ja du, bara vara hemma..ska städa o tvätta o uppdatera mitt cv på af-s hemsida, och så ska ja se om jag hittar något jobb som jag kan ringa till på måndag.


Förresten, har ni läst det med den 15åriga Therese som blev mördad i Stockholm? Alltså stackars henne, tänk på hennes föräldrar hur dom mår nu=( Jag blir lika ledsen varje gång när det e unga som blir mördad.. JAg menar hon var inte mer än 15år gammal..hon hade hela livet framför sig o skulle tagit studenten i morron.. Vad tänker ni på som mördat henne?? Vad jag förstod det som så skulle det röra sig om någon svartsjuka. Men man mördad väl för faan inte en bara för man e svartsjuk? Jag hoppas dom som gjort det får sitt straff..! Jag blir så förbannad.. ska man inte kunna gå på fest utan att bli dödad?! fan va sjukt, det e knappt man vågar gå ut på kvällarna när det finns såna sjuka typer...
Vart e den här världen på väg egentligen??

Ne nu ska ja inte skriva mer om det för blir bara ännu mer förbannad på det.. det e inte klokt att det finns så såna fanskap rent ut sagt.. Stackars föräldrarna, o hennes släkt o vänner.. ='(

Nä nu ska ja se film men dottern min.. ha de!
//Tezz

Kommentera här: