.::Lördag Kväll::.

Jaha, då var det kväll.. sitter hemma o tråkar som vanligt..inget o göra.. så jevla B..
Inne i stan e de fullt ös kan ja tänka mig att det e.. dels att de e lång-lördag, sen e det siesta enda tills i morgon..de började i torsdags.. Sen så e det crusingen med.. Allting på en gång. Fast crusingen e dock inget för mig. (hehe)

Imorron kommer mina föräldrar på fika en stund.. Ska tvätta i morron med.. så hela helgen e fullspäckad. Nästa helg så ska man på student-fest. Min syrra tar studenten på freda, om jag inte e helt ute o cyklar. Så antagligen blir de väll o supa till.. o glömma allt annat omkring. Inte vt jag..får se..

Idag gjorde jag mig av med ena hamstern (honan)... den bet både mig o min dotter, så ville inte ha kvar henne. För min dotter våga inte röra henne nu.. Så min bästis har henne nu istället, för hon har en liten påg med som e stormförtjust i den nu.. Han har döpt henne till Emma.. hehe gulligt..

Nej nu ska ja gå ut ti min kille o dotter.. ha d fiint alla..!

LOveTezz

Kommentera här: