.::Lördag Morron::.

Det e lördag morron.. Något trött.. Har sovit för länge.. E ju van o gå upp halv sju, sju på morgonen. Så minsta lilla timme man sover för länge så känner man sig jätte trött.. *usch* Sitter o lyssnar på Declan-bright eyes.. Allt för att få min kille att vakna..hehe.. Han hatar den *smörsångaren* som han kallar det. Men jag gillar hans musik iaf.. det får en att slappna av när man behöver koppla av nå'n minut elr så.

Ska väl snart äta frukost när han vaknat :S  Hehe..

Nått jag inte förstår e varför vissa ska störa sig på hur man mår.. Vissa som haft det ungefär likadant men sen andra som mår bra..ja dom förstår inte. :(

Tur man har några underbara vänner kvar som verkligen bryr sig om en, och som verkligen lyssnar o förstår..
Tack för att ni finns för mig..!!!
*Sara (Vittsjö)
*Nellie
*Carolina N (Vittsjö) --Du e min bästaste vän, du finns allti där för mig, allti.. Du betyder enormt mkt för mig..Glöm aldrig det!!! <3 dej min underbaraste vän!! du e mitt allt!! Kraam på dej!!
*Fredrik (Vittsjö)
*Johan (K-stad) MIn älskade kille!!

Ni finns alltid för mig o stöttar mig o alltid finns där för mig när jag behöver hjälp elr stöd! TACK!!
Vet inte vad ja skulle gjort utan er..

Har haft många vänner innan jag blev gravid, men när ja blev gravid vände *vännerna* mig ryggen till, o så blev det en massa pullshit snackat bakom ryggen.. Hmm vad omoget om nått!!

//LOveTezz
1 Carolina:

skriven

Tack gumman! Det var fint skrivit! <3

Kommentera här: