1:a Advent ♥

Hej på er som läser:)

Idag är det 1:a Advent...och det är såå mysigt..♥.. Den 1:a december är det bara 23 dagar kvar till jul.. Var har hela året tagit vägen egentligen.. Här kommer en 1:a advent bild:)






I morron den 30:e November fyller MIN älskade dotter 3år:) Grattis stumpan min!! Mamma loves you!!
Tiden har gått oerhört fort, de var ju typ nyss hon var liten bebis i famnen.. Men nu är hon stor flicka:D
Börjar bli blöjfri med, bara blöja på nätterna för säkerhetsskull..  Det är såå skönt och snart ha ett blöjfritt barn, tänk vad man sparar pengar på dessa här blöjor.. De är ju så dyra nu för tiden än när man själv var liten bebis.. För visso är det ju 23år sen jag var liten bebis..*hehe* Men ändå..

Julen den börjar närma sig med storm-steg, julstakarna har åkt upp, nu återstår bara strykningen av gardinerna, hur det nu ska gå till utan strykbräda:s.. Men aja det löser sig det med..

Nä nu ska jag ta och skala potatis..vi ska ha potatismos och köttbullar:) Min dotters favvo-mat..

Vi hörz..thingeling..

Kommentera här: