Lördagen går alldeles för fort..

Aha lördag idag..men den e snart slut. Tittar på america's funniest home videos..ganska kul faktiskt.. Den finns en stå-upp komiker som ja gillar mkt, och det e Pablo Fransico..han och sina roliga ljud.. Har du inte kollat på någon av hans filmer, så rekommenderar jag dig att göra det.. Det gäller även filmerna Jackass.. Skrattade så jag fick ont i magen.. Haha..:D Nu e de som sagt kväll och min vännina och hennes sambo har åkt hem.. dom åkte vid sjutiden härifrån, så vi har ätit tacos:p Gott e det.. Inatt så drömde jag en himla lustig dröm, och de värsta var att det kändes så verkligt..så man har gått o känt efter hela dagen, om de verkligen var sant.. Men nej, det var det inte, sån tur var.
Då kommer ni väl med frågan "Vad Drömde Du Om?":)
Jo, jag drömde om jag kände fosterrörelser i magen, kändes precis som när jag väntade Yelena.. Små händer eller fötter som tryckte mot magen, inifrån. Det kändes verkligt, för jag vaknade hastigt..Men då insåg jag att de bara var en dröm..Väl var väl det.. hehe.. Men vem vill inte ha barn? Jag vill gärna ha en liten pluttis till, men det får vänta tills jag har det bättre ställt med ekonomin bl.a. Och sen vill jag heller inte stå ensamstående med två barn.
Nu ska jag kolla på film med babe!!;)
Vi hörzzz!! :)
1 Emelie:

skriven

Haha ! Jackass e skkitkul! .. Men kan va riktigt snuskigt!.. Härligt de där me fosterrörelser! :) Kram

2 Erica:

skriven

Ja det är mysko de ja.. hehehe jo det är kul :p Det var en lång resa hem för vi hade samåk med en äldre dam skulle ju till världens ändå oxå ...

Kommentera här: