Måndag..och det märks..

Då var det Måndag...hmm tidig-eftermiddag och de märks verkligen.. Kände i morse att nä usch vill inte gå upp, var trött som sören..Yelena är hes och förkyld så hon vaknade flera gånger i natt och ville upp till mig i min säng.. Så man har inte fått riktigt med sömn själv, men men det är sånt man får räkna med.. Jag går här och väntar på hennes svininfluense-vaccin.. men enligt andra så börjar dom inte förrän vecka 49 och vaccinera.. Får bara hoppas att det inte når hit innan små-barnen vaccinerats..

En sak som jag vill påpeka till er som handlar på tradera; Vissa där är nåra riktiga skitstövlar, får jag säga. Även om de har höga omdömmen..Blev just drabbad av en sån jävel.. Faen vad jag blev förbannad på han!!!! Vetifasen om jag vågar handla nått mer därifrån:s *förvirrad*.

På ehm Onsdag, ska jag till arbetsförmedlingen och lämna månadsuppföljningen.. Jag hatar att vara arbetslös, vill ju inget annat än att ha ett jobb.. Men vem vill inte det egentligen?.. Det är till och med så illa, att man knappt har råd med kläder till sig själv, för det är så satans dyrt, alla mina byxor är i sönder då jag får använda mina egna till jobbet bl.a. Men sen är dom ett x-antal år gamla med, och dom håller ju inte i all evighet.. Jag har lagat dom gång på gång men dom går upp lika fort då man inte har nån symaskin heller:(  (jaha, då är snart min lunch slut, strax gå tillbaka till jobbet) Aha, vad händer då ikväll undrar ni?? ehm ehm, jag vet inte..laga middag ska jag ju göra..men annars vet jag inte.. Kanske skriva brevet till Erica, jag får se. Kanske ändå bäst och göra det en dag när man har lunch, om man ska få ha det helt.. hehe.. har ju en liten vildning som tvunget ska ha det jag har.. Busungen min..

Och sen begriper jag mig inte heller på dom som kallar sig "mina vänner".. Vissa av dom är helt fucked up.. (Nämner inga namn, ni vet nog vem ni är) ...Ibland blir jag såå lack på dom.. Då undrar du/ni, vad har jag nu gjort? Jadu, det kan ni väl ändå räkna ut själv.. Jag tänker inte ta en massa skit från er, det ska ni ha klart för er!..

Guuud vad tiden springer iväg, skulle kunna skriva mer här..bara man får vara själv så brukar det släppa och man skriver på som bara den.. :) Nej, nu får jag ta och kila tillbaka till jobbet! Men vi hörez gott folk som läser min blogg:)

NI FÅR GÄRNA KOMMENTERA MINA INLÄGG:D

Ha det fiiint!!!

 

1 Erica:

skriven

ja tiden rinner iväg jag vet hur du känner det ... Ska se om ja hittar någon julklapp till dig i morgon när jag ska till ullared :p får se vad det blir... jag är din vän iaf :d jag vet hur du känner dig för ja själv har knappt några.. Jag kanske ska gå på träffen på söndag men den börjar 10:00 tycker ja är tidigt men ja går nog iaf :d

Kommentera här: