Söndag kväll...och Lillen har redan somnat

Aha, då var det slutet på denna söndagen.. helgen gick fort den, nästan lite för fort..  Men i morron e det jobb igen, ska in min 3e vecka på coop :) Jag börjar faktiskt vänja mig nu, men i början var det en väldigt stor förändring. Men nu fungerar det iaf bra.. Men tisdagar e ingen rolig dag, för då e det inte alls mycket att göra, inga varor som kommer (vad jag vet iaf) Men det finns ju iofs. annat man kan göra så som fronta :p Måndagar. onsdagar, torsdagar och fredagar är där varor, på måndagar är det mejeri-varor, onsdagar är det andra varor + frysvaror, men blir oftast lite över till torsdagen, fredagen är det mejeri, varor på inte fått plats och frontning.. Någon av dagarna är det charken, men det kommer jag inte ihåg nu.. :s
Men det återstår att se :D

Nu så sover min lilla prinsessa, hon har inte sovit på hela dagen, och ändå vaknade hon kl 8,00 i morse. Själv vaknade jag vid halv 10, så lite sovmorgon fick man ju till Lillan kittlade mig under fötterna o sa, mamma upp, mamma upp, jag vill hålla Ninni.. (hennes kanin) ..hehe så söööt hon är.

Vad jag längtar till sommaren, så skönt o slippa den här j*vla snön, är sååå trött på det.. Vill HA värme, och sol:D och inte behöva dom förbannade vinterkläderna på mig..

JAAA jag har gått ner 3kilo på 1 och 1halv vecka... typ bara ätit drickyoggi och varmakoppen-soppa om dagarna :p  Men visst hungerkänslorna är ju kvar men det är bara att sysselsätta sig med något så tänker man inte på att man är hungrig.. (inte jag iaf) hehe..

Ne om man skulle ta o se en film, sen säga godnatt till herr kudde..

Vi hörss

Thingeling

Kommentera här: