Idag e det alla <3 dag!

Idag är det alla hjärtans dag som säkert alla vet..! Varför inte visa kärleken varje dag istället för bara en dag om året, och just den 14/2 ? Jag har länge funderat på varför alla hjärtans dag ska vara just den 14/2 ?! Nån som kan svara på det tro? *hehe* Visst har man gett sin älskling en present och sen fortsätta fira när han kommer hem från jobbet.. och även har man skickat mms med text till dom man håller av.. =) Det är ändå nått speciellt den 14/2. Sen kan vissa säga att det är "dra åt helvete" dagen :S Det tycker jag ju dock inte, men det är ju ändå
lika viktigt och visa sin kärlek alla andra dagar på året!
VAD FICK NI AV ERA POJKVÄNNER/FLICKVÄNNER? OCH ALLA NI ANDRA SOM BRYR SIG OM VARANDRA?

Själv fick jag en söt nalle med ett hjärta på i en fin ask, och ett litet kort där min sambo skrivit på.. So sweet! Jag älskar dej Johan, du är mitt allt!
Jag älskar också mina underbara vänner!!! och min familj!!!! <3<3<3
Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag!!
//Tess




Kommentera här: