Tisdag...

Hej på er alla läsare! (om det nu finns nån som läser min blogg :) )
Hur har helgen varit hos er då?? Här har den varit lugn och mkt goa skratt.. Min ena lillasyster var hos oss denna helgen, har inte haft så kul på länge som vi hade i helgen..
Mycket skrattande och fnissande!!
Det måste vi göra om tycker jag :) Men det lär ju tyvärr dröja nu, då de andra syskon med ska hit innan det e din tur igen ;) Men längtar till det e din tur ;)
Jag älskar alla mina syskon och min föräldrar!!! Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort.. Min sambo och dotter är det allra finaste jag vet!
Tyvärr e jag hemma med sjukt barn, störtförkyld och feber.. :( Ska vara hemma med henne i morgon också och eventuellt torsdag, få se hur hon är på onsdag kväll..då hon fortf har feber.. :( Vill ju gärna att alla e friska till näst nästa helg, den 26Mars.. då pappa fyller år..! :) och även till på söndag då min lillasyster Beatrice fyller 16år.. Grattis på dej :)
Ska snart kolla igenom Alla bilder jag har på datorn och "gallra" om vilka som jag ska ta bort.. Just nu funderar jag på vart jag la pappas usb-minne. Får be min älskling hjälpa mig och leta upp det sen..så pappa får tillbaka den. 
Detta var allt för tillfället.. Ha en fortsatt bra dag i solen!
"Let the sun shine on you"
//Tess

Kommentera här: