12-06-26

Måste, måste, måste, mååååste!!!!
Nu kör jag på med mina shakes, så jag får en kickstart, men min viktnedgång! jag ska, jag SKA klara det!! Mitt första delmål är 80kg. Ska och jag MÅSTE klara det!
Klippte just av en del av mitt hår :P Jag menar kan man göra det själv så är det ju bra, elr vad säger ni?:)
Jag vet att man inte bör klippa håret själv, men va f*n. Har ändå håret uppsatt för det mesta, då jag hatar när håret är ivägen för ansiktet.
Men ska leta efter en frisyr och sedan gå till en frisör för att få det klippt så, men får se när det blir. Så det blir nog bra i slut ändan.
Längtar till den nya blogg.se layouten syns på min också, jag har fortfarande den gamla :/ Vore också hemskt roligt om dom fixade en app för blogg.se till android. Har en i min iphone, men då min iphone bara är en reservs telefon används den inte så jätte mycket just nu. Har min samsung galaxy S2. Gillar faktiskt den mer än min iphone!

Sitter hemma och tittar på barnkanalen med min dotter, väntar på att min man ska komma hem snart <3 Idag blir det tacos till kvällsmat, yammi!! längesen vi hade det.
Nepp nu ska jag kolla i den nya tiden "allt om appar" och se om den är någon hit :)
Vi hörs!
Chill

Kommentera här: