Nej om man skulle ta och skriva något lit...

Nej om man skulle ta och skriva något lite fort :) Idag e det torsdag, och vad innebär det?..jo det e sista dagen för mig på coop, på måndag börjar ja på ica igen :) det ska bli underbart! Tillbaka till sina kolleger igen :-D Fast på lördag ska jag jobba för fredrik.. 1 maj då ju :) men det e inget jag firar så då jobbar jag hellre :), sen efter jobb blir det eventuellt till mina föräldrar, ska klippa min brorsan, men får se.. Söndagen blir till att tvätta och städa som en helt vanlig söndag :) iaf för oss. På fredag, alltså i morgon, så ska jag först till af på möte ang planering framåt.. Och sen hem igen till kl 13, för då ska jag till vårdcentralen för att ta blodprover.. Sen ringa samtal och hämta lillan på dagis. Så min helg kommer vara ganska fullspäckad om man säger så.. Lite tråkigt att den går så fort iväg.. :) men det e ju inte sista helgen precis ;) nej nu ska jag ta ett ryck innan det blir dax för lunchtimmen. Vi hörs!

1 Erica:

skriven

Låter ju inte fel :p ska på scrapträff mllan lördag och söndag 10-24 och 10-16 på söndagen.. De ska bli kul har även sålt till en.. Men ja har beställt nya helt fantastiska papper som ja längtar ska komma i morgon då det är deadline.. hur är det med er ??



idag ska ja norpa Daniels mor på bilder jag vet inte vad ja ska fota på något tips?

Kommentera här: