Just nu så känns allting så jävla off!...

Just nu så känns allting så jävla off!.. Ja bokstavligt talat gör det de.. Ni som känner mig vet nog vad jag menar.. För er andra så ni fortsätta vara nyfikna på varför.. Det e inget jag direkt skriver här.. För skriver man det så får man väl dumma kommentarer från folk..och från dom som inte vet vad det handlar om.. Skulle kunna skriva ut allting här just nu, men nej skulle inte tro det.. Nej nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon.. Godnatt på er!

1 ica:

skriven

ja de jätte synd att dom har försvunnit men ja kan säga att ja inte har tagit bort dom .. när ja la in flagcounter för ja fick inte den fungera så tog ja bort den och la till den andre besöksräknaren i stället där ja fixade ett konto till dig de vet du ju.. och sen dess när jag skrev att ja fixat så har ja inte gått in.. jag går inte in på andras bloggar utan lov...



hur e det med dig ? här är de skit. skulle på scrapträff men sen när ja kom till stationen i lördags märkte ja att ja inte hade mina papper hemma var de bara sticka hem och ta nästa buss. så ja la mig och vila i sängen vakna halv tolv och var jätte dålig feber, hosta, förkyld. så de blev att skita i den träffen pengar ja aldrig får tillbaka.. men försöker bli frisk iaf... kram kram

2 Svar till Erika:

skriven

OKej men nu e det så att det inte är DET jag pratar om, utan nått annat.. =/ Okej men krya på dej!

Kommentera här: