Nedräkningen har startat...

Ja det är nu nedräkningen börjar... Till vad, undrar du säkert?
Jo det ska jag säga dig, den 28Oktober åker vi till Polen, jag, min dotter och sambo, plus mina föräldrar och syskon. Det ska bli jätte kul och få komma hemifrån.. :)
Det är visst ett tag sen jag bloggade märkte jag, men har inte haft tid/lust till det. Just nu så är både jag och min dotter sjuka.. en kraftig förkylning men feber och hosta..kul, ehm nej inte direkt. Hatar och vara sjuk. Men vad ska man göra, jag har klarat mig länge om man ser och hör andra som blivit förkylda långt innan mig.. Men jag är inte sjukare än jag kan jobba om det skulle behövas, men problemet är ju att jag kan ju inte lämna min dotter på dagis om hon är sjuk. Livet är hårt ibland.. hehe. Men det får man allt vackert ta, inte så mycket att göra åt precis.
Snart så är det dags och växla in pengar tills vi ska åka.. :):) måste fixas nästa vecka plus packa väskorna, eller i alla fall skriva ner på en lapp vad man ska ha med sig.
Nej nu ska jag se en film innan sambon kommer hem..
Tjaooo...
//Tess
1 malin:

skriven

sv: taack så mycket, folk brukar ge komplimanger för dom, men jag som är hans mamma älskar ju dom självklart :) <3

Kommentera här: