Godkväll gott folk. Här ligger jag och för...

Godkväll gott folk. Här ligger jag och försöker somna men just nu e det omöjligt då migränen vägrar släppa. Hostar som en tok gör jag, känns precis som om jag ska hosta upp lungorna. Haha nu överdrev jag något. :) Nej men imellanåt känns det så. Det gör ont. På lördag blir det till k-stad o bl.a träffa svärmor. :) Jag kan ju säga så mycket att första praktikveckan började fan inte bra:( Började med att både jag och min dotter blev sjuka under helgen som vart. Äsch tänkte jag, bara en förkylning men nej det blev sämre än så, så hade inget val mer än att stanna hemma och vila upp sig och bli frisk. Snacka om sjukt irriterande. Men ja ja det går över. Heh. Även om det var liiiite dum tajming just nu. Ligger och lyssnar på björnen bredvid som snarkar som tusan. Haha. Rena sömnmedlet, eller inte va. :) Funderar på och sätta mig i vardagsrummet och titta på tv en stund. Ja, jag ska nog ta och göra det:) Sov så gott alla!! Godnatt! //Tess

1 Erica:

skriven

haha så du har en björn sidan om dig hihi .. Det har jag oxå när en danne har tagit sina sömntabletter.. .. han har ju fått nya kompisar haha gröna aliens enligt mig då han ser något grönt i skamrån hihi det är aliens säger jag hihi



natti natti

Kommentera här: