Lördagen den 19/2-11

Jahapp då var det lördag igen..ser ut som en "inget att göra" helg denna helgen också.. :( Så tråkigt! Men men vad ska man göra utan pengar?! Finns ju inte så mycket att göra, mer än och ha en hemma helg..visserligen kan det väl också vara rätt skönt ibland.. men ändå?!
Nåja som ni säkert hört så kommer Iphone's blogg.se App i mars nångång!! Det är inte en dag för sent:)  Det ska bli kul att den äntligen kommer ut nu, för då blir det lite lättare att kunna blogga varje dag och slippa sätta igång datorn varje gång, är väl lite därför som man är dålig på uppdatera bloggen ofta..
Men det ska bli ändring på bloggandet så fort appen kommer ut :D (Y)
Jepp på måndag börjar jag på Ica igen :) ÄNTLIGEN nått att göra!!!!! Har sökt jätte många jobb, men antingen får man svaret att man bor långt ifrån, elr att man inte har körkort, elr så är det nått annat.. :/ O de praktikplatser jag sökt på var redan upptagna :/ Så blev lite snopen när min handläggare ringde och sa vart jag skulle vara.. :O För sist jag tog upp det med AF så sa dom nej..Men det ska ändå bli kuuul tycker jag :) Träffa mina gamla kolleger igen :D
NÅTT ANNAT SOM HÄNT?!

Hmm nej inte direkt, vi söker som sagt ny lght men det är också svårt.. Vi vill ju från den här @?!=^ lghten.. Bara beskymmer heela tiden. Men men ska fortsätta leta ändå, för jag ger mig inte.. Men sen samtidigt vet jag inte, för det är så mycket man måste fixa igen, det är adressändring, fixa med flyttbilar, ändra dagisplats- och jobbigast blir det om man måste stå o KÖ igen..och det har jag inte tid med direkt heller.. :S Sen är det att flytta boxern och elen till det nya stället.. så nej det är inte så lätt att flytta som många tror.. Jo kanske när man ska flytta hemifrån, men sen flytta från lght till lght.. Vi letar dock också ett litet hus med inte allt för dyr hyra.. men det är också lika svårt!!?? Ibland känns det som, ah jag ger fan upp.. Men ger man upp kommer man ingenstans..elr hur?!
Nej nu ska jag fixa frukost till dottern min :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!! <3
//Tess
1 已知 Mohammedi Al-debis™:

skriven

hej hej,



följa varandra via bloglovin? :)

Svar: ja visst :)
Tess

Kommentera här: