Tisdag den 22Feb.-2011

Hej på er alla! =)
Hoppas det e bra med er alla! Med mig e det sådär.. blev sjuk första praktik-veckan :@ Snacka om jag blev arg!! Jag som såg fram emot och börja igår!!!! Kände mig dålig redan i söndags, men tänkte ah va fan lite förkylning dör man inte av, men sen måndags morse, frös jag som bara den- tog tempen och då visade den 38,9, och ont i kropp och hals. Ah faaan sa jag,... och förbannad var jag..men det var bara att inse läget. Sen vaknade jag på natten och hör hur Yelena hostar, jepp krupphosta ovanpå det.. Men hon börjar bli bättre nu, medan det e sådär för mig.. Vill verkligen inte vara sjuk nu!!!!! Jag kan bli sjuk nångång nästa år eller nått, men inte nu! Fan säger jag.. Slö om nått e jag, men har försökt städa i min egen takt..
Nog om det..
Jag har äntligen bytt design på min systers blogg som är:
Http://smiileymiiley.blogg.se
Dock saknas headern ännu, för den klarade jag inte av själv ännu, så har bett en vän till mig att fixa den till henne.. Hon gör så fina headers och designer.. Titta in i hennes blogg som är http://mellyz.blogg.se där har hon några stycken än så länge som hon designat!! Grymt duktig e hon!! Mikaela <3
Nej nu ska jag ta och vila en stund!! Tjao Tjao!!
//Tess
1 Mrs Bernhardsson:

skriven

Tack så mycket

Kommentera här: