Ska bli bättre...

Ja, jag ska bli bättre på att börja blogga regelbundet..men ibland står det tvärstopp om vad man ska skriva om..
Fick en enligt mig elak kommentar.. så därför har jag satt lösenord på min blogg, så kommer bara att lämna ut dom till de jag litar på och som jag vet inte skriver elaka saker..
Visst jag bloggar inte varje dag, men jag har faktiskt annat att göra med..och blogga via mobilen blir inte "snyggt" då all texten är sammanpressad, blir för mycket läsning på en gång.
Just nu känner jag att humöret det svänger som attan..anledning? Hmm jo.. ni tjejer vet ;) önskade faktiskt att man aldrig hade det, men men det e ju ett tecken på att kroppen fungerar som den ska iaf, och det e ju skönt att veta.. :) elr vad säger ni?
Tanken var att jag skulle blogga tidigare idag, men fick en sån fruktansvärd magont.. inga alvedon hemma heller :/ Men fick ta den flytande alvedonen istället, visst det smakar örk..men var tvungen, för hade så förbannat ont.. =(
Ni vet det jag skrev igår ang. räkningen och MTM trading.. ja, jag fick tag i dom som har hand om räkningarna, så dom har satt upp mig att jag ska bestrida det, så får inte hem fler påminnelser enligt henne jag pratade om.. har försökt få tag i MTM också, men ännu inget svar därifrån :S Men kommer fortsätta till jag får tag i dom..
Som jag också skrev igår så har jag öppnat en annan blogg också, via mitt nuvarande domännamn, men den e dock för personlig, så det e bara dom närmsta som får veta den.. Har även funderat på att öppna en annan också fast med nytt domännamn..där jag kommer att skriva enbart dikter som är tillämpad för olika av mina vänner o familj, och även såna som beror lite på hur jag mår och känner..
Det kommer nog bli bra ska ni se.. Dock e det för jäkla tråkigt att man måste låsa sin blogg för vissa e så förbannat avundsjuka, elr måste ha nått att gnälla på.. sjukt!!! Men ja ja..tänker inte hänga läpp för det, utan fortsätter som vanligt, dock med låst blogg.
Nä nu ska jag göra koka lite java, medan magvärken håller sig i chack.
Ha d fint! och trevlig helg!!
//Tess

Kommentera här: