Onsdag...

Onsdag eftermiddag.. yes it is. Var tvungen och hämta tösen från dagis idag..så sen när vi kom hem kröp vi ner i soffan o tittade på tecknat.. Jag somnade till, det slutade med att Y hade lagt sig bakom mig med sina ben på min rygg och somnat så.. så har sovit sen klockan 14 och Y sover fortfarande, min lilla gosunge..


Skulle ringa min man och säga att han inte skulle hämta Y från dagis för jag redan gjort det, men vad ligger hemma..JO hans mobil..han var nog liiite stressad imorse :P förhoppningsvis kommer han hem om först..hehe. Imorgon blir det att städa för min del plus att försöka hinna med skriva ner vad vi ska ha med oss nästa vecka..den lappen jag hade e putsväck av nån anledning..

Åh vad mitt huvud värker :(  Inget kul, det e nog åska eller nått i luften verkar så när man tittar ut genom fönstret.. Det hade inte skadat så luften rensas upp..!

I helgen så om Y tillåter åka till mamma o pappa och lämna min systers laddare som den lilla klanten glömde hos oss i helgen som varit :) och sen ska vi hjälpa dom med tälten och kolla över om det behövs lagas nånstans så dom slipper stå med det själv dagarna innan vi ska åka..
Nu så gör jag inte för mkt, stumpan sover..tänkte då passar jag på o blogga lite och samt kolla hur långt filmerna har kommit, samtidigt som jag lyssnar på Nick Borgen.. Älskar hans låtar, älskar svenska låtar..lättare att hänga med i texten och förstå vad som sjunger om när man inte e super duktig på engelska direkt :/

Ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll/natt, vi hörs!

Kommentera här: