Saturday Night!

Yeah, det är helg, fast den började iofs redan igår efter jobbet :) Men hade gärna velat jobba också.. Saknar faktiskt jobbet! Och just nu Saknar jag min underbaraste vän Fiki, så himla mkt.. Hon har rest utomlands med sina föräldrar..! saknar henne så! visste inte att man kunde nästan sakna ihjäl sig på sin bästa vän.. men tro mig, det kan man! man undrar hela tiden hur hon o sin son har det, hur vädret är, om hon längtar hem.. Hon e borta i två veckor :'( I miss her so..! hon är som en syster för mig! en lillasyster.. Jag kanske låter desperat men det är så, jag saknar henne! vi pratade varje dag, flera ggr om dan, hon e den som alltid finns där, iaf så länge vi känt varandra! På min 25års-dag så kom ett bud med en stor tårta till mig, gissa från vem? -Jo från min fina vän! Ingen har gjort nått sånt för mig, ingen! och aldrig, hon e den första av mina vänner som gjort nått så fint till mig! Jag har 2 bästa vänner, men båda e så olika och jag älskar dom på olika sätt.. sen har jag 2 andra som är mina nära vänner, älskar dom också! Men mina två bästa vänner, finns alltid där... I loove you my sweet friends!!<3 Never forget that!!! Åh jag längtar till min fina vän kmr hem från Bosnien! jag ska gå och vänta i 2 hela veckor! Snacka om att längta ihjäl mig..hehe. Nejdå dt kmr gå bra.. Men ändå!! Nu till annat, hmm hur det blir med den andra bloggen som mer e privat, ehm jag vet faktiskt inte.. förr elr senare lär det väl läcka ut som allt annat.. :/ Åh vi vill flytta!! komma närmare allt.. men finns ju inget ledigt! Gaah blir tokig... Nä nu ska ja surfa vidare och lyssna lite på Shontelle.. (Y) Vi hörs! chill

Kommentera här: