Hello there!

 
Då var det snart Onsdag igen.. veckorna går ju så fort nu till jul. 
 
Nu vill jag veta lite från er som läser min blogg..
 
Jag har som sagt min instagram som jag laddar upp bilder ganska ofta.. Funderar på om jag ska ladda upp dom på bloggen också.. Men jag vet inte. Jag är inte som alla andra storbloggare. Vill ändå ha bloggen lite privat men samtidigt så känner jag ibland att jag bara vill få ut all min ilska och känslor jag bär på imellanåt..
 
Ibland är jag jätte tanksprid, sen vissa dagar är jag ledsen och kan börja gråta för ingenting.. Men för det mesta är jag lycklig. Alla har ju sina dagar ju.. Vet ärlig talat inte varför det blir så. Oftast håller jag det för mig själv, ingen bryr sig ändå.
 
Jag är lycklig över att ha min dotter och min älskade make vid min sida! Vet inte vad jag skulle gjort utan dom!! <3<3
 
Vår tös blev ju 6år samma dag som min bror :) rätt häftigt faktiskt! Hon skulle egentligen födas den 27e november-06 men kom den 30e november-06. Min bror blev iallafall jätte glad, vilken present att blir morbror :) det ni! ;) 
 
I need to go now..! 
 
Tjinggeling!

Kommentera här: