Lördag.. E hos syrran idag...

Skulle egentligen varit med en annan idag, men hon kunde inte sen :( Typsikt.. såg verkligen fram emot det. Men man får aldrig vara glad känns det som :/ Men men jag e van vid det, efter vissa vänner man har.
Aja skit i det..

Jag ringde iaf min lill-syrra och frågade henne om vi skulle hitta på nått, hon blev visst också sviken :( Är precis som det e nån jävla svikar-dag idag.. det känns så iaf..

Om två timmar ca ska vi äta kebabtallrik elr pizza får se vad det blir.. Sen kommer killen vid 7 tiden o hämtar oss.. Sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer, typ hålla helg elr nått o sen nån film..

Hmm vad ska man nu skriva dårå?! hmm vet inte..
får se om man kommer nått o skriva ikväll...

uppdatering kommer..
1 Ica:

skriven

så du har gjort om din blogg... om du lägger in bloglovin så kan folk följa din blogg... jag har den på min blogg så du kan följa min om du känner för de..



kram

Kommentera här: