Torsdag...

Ja, det e torsdag.. och jag e hemma med en hostig dotter.. :( Fattar inte vart hon får skiten ifrån men antagligen är det från dagis :/ Nåja det går väl över någongång, får jag ju verkligen hoppas! För jag vill inte vara hemma!! Vill ju jobba!!
Idag blir det grekisk sallad till middag.. :) Det är såå gott, speciellt med vitlökssås på..
Och till det så blir det att se Brottsplats USA..och sen prison break..(om jag inte somnar kl 19 idag med..haha)
Igår så somnade jag direkt efter Brottsplats..Jag sa till min sambo, jag ska bara vila.. Sen vaknde jag yrvaken kl 22,09 och såg Tv:n var igång, tänkte vad fasen..klockan är väl mkt, och jag tittar yrvaket på klockan..Ah den e ju bara tio.. :s Haha jag "råkade" visst somna ändå... Aja baja Tess!!
Aja vände mig om, och somnade om igen..Vaknade flera ggr inatt och fick ge lillan hostmedicin, dock inte varje gång..
Då e det snart helg igen!! gött!
Jag undrar just när blogg.se appen kommer ut!!?? Dom sa under mars skulle den vara tillgänglig..och att dom hade fått fram en första version och höll på att testa den.. Men jag sökte på google om det..och vad jag har läst så har man pratat om detta redan förra året.. Men vrf händer det ingenting då?! tänk så många bloggare dom förlorar pga av detta.. Ah skärp er blogg.se.. Mailade dom i morse om appen, men fortfarande inte fått nått svar från dom.. *suck*
Nej nu måste jag ta och plocka undan här, men vi hörs gott folk!! Ha en fortsatt trevlig torsdag eftermiddag!! :)

Kommentera här: