Saknaden av dig

 
Emelie!
 
Vi förlorade varandra, förlora en vän som dig är som att förlora sig själv..
Vi tappade kontakten, vi skiljdes åt varsitt håll.
Saknade dig varje dag..tänkte på vår tid tillsammans i skolan. (Jag antog att vi växte ifrån varandra).

Men de går inte en dag utan att jag tänker på dig, hur du mår. Vart gång man gått förbi gallerian, tittade man upp i hopp om att se dig,vinka till dig. 
Du var som en lillasyster för mig.. och de kommer du alltid att vara.
Vi har olika åsikter om saker o ting men de innebär inte att vi är en sämre människa för det..
Du är du och jag är jag!
Jag älskar dig som min syster, och avsätt vad som kommer jag alltid att göra det!
Glöm aldrig det!
 
Jag vet att jag inte var som jag skulle en gång förr, men de hade sina anledningar. Ingenting berodde på dig. Det var mitt fel, och jag ber än idag om förlåtelse.. Jag mådde psykiskt dåligt ett bra tag och jag sket i allt och alla. När jag vet att du ändå fanns där, men jag såg inte det förrän nu bakefter. Hemskt ledsen för det.
 
Jag är en bättre människa nu, som kan behålla sina vänner, och försöka få tillbaka de vänner man förlorat. Jag är lyckligt gift och ha en underbar 6åring och ett fränt jobb. Så jag mår mycket bättre nu än vad jag nånsin gjort.
 
Vill inte förlora dej nånsin igen!<3
 

Vi har känt varandra i många år! 
och förhoppningsvis flera år till:) <3
 
 
 

Kommentera här: