Snart så

Ja, snart så får jag en ny design på min blogg. Kommer byta lösenord sen, för har haft det andra för länge nu, så när hon är klar med min blogg så byter jag. För någon har hackat min blogg innan och förstört min förra design. Blev så arg, att man aldrig kan få ha någonting ifred mer i denna världen.
Mycket som hänt nu senast, så är så trött på Sveriges "poliser". Dom skulle agerat som i utomlands, skjut först, fråga sen.
Vågar dock inte skriva vad som hänt pga privata skäl, och vem det rör. Det enda jag skriver är att det är förjävligt det som hänt. Jag blev inte ledsen direkt, mest väldigt chockad. Men sen när chocken släppt så kom tårarna. Jag var inte mig själv på hela dagen kan jag säga.
Jag känner att jag egentligen vill skriva av mig om vad som helst och vem som helst. Men jag vågar inte, för det kan komma i fel händer, om ni förstår vad jag menar? Och då är det nog bäst att vara tyst om vissa saker faktiskt. Jag har fått tillräckligt med skit nu sista tiden utan att ange några namn. Och nu är det bannemej dax att säga ifrån?!
Men nog om det..
I helgen så ska vi på bröllop, hoppas bara att klänningen kommer i tid innan lördag?! annars har jag ingenting att ta på mig.
Har precis legat i maginfluensa, först idag känner jag mig betydligt bättre, så imorgon blir det tillbaka till jobbet. Kan säga att det är något av det äckligaste som finns!! Jag har hellre vanlig influensa eller något sådant än att ligga och spy, ha magknip som vägrar släppa och ett illamående till max.
Jag saknar jobbet, vill inte sitta hemma, hade det inte varit för smittorisken och hygienisk så hade jag nog jobbat ändå..
Vi är samtidigt mitt upp i bröllopsplaner, dock nu när jag varit sjuk har jag inte haft någon ork alls. Har fortfarande ont i nacke och rygg efter spyattackerna. :( Jag prövade med att få i mig allt som man kunde äta och dricka men behöll ingenting. Fruktansvärt!!
Borde egentligen utrota sjukdomar så man slapp bli sjuk och förlora pengar!!!! Tycker inte ni det?!
Jag skulle aldrig få för mig att känna efter om jag mår dåligt eller " är jag verkligen sjuk, eller?"
Nej nej, jag vet väl bäst själv?!
Fick höra en nervärderande grej i måndags när jag var på EKG-test.. Det fick en till att tänka om kan jag säga, men sen hur kan man som läkare kräka av sig något sådant?! Visst jag är inte smal, och har aldrig varit men jag är iheller fan inte FET! Vilket jag fick höra!!!! Arg blev jag men kunde ju inte uttrycka mig just då.
Nepp det var allt för mig idag iaf :)
Tjingeling!

Kommentera här: