Ommålningen av köket

 
Godmorgon världen!
 
Nu har precis målaren färdigställt ommålningen av vårt kök. :) och jag är jätte jätte nöjd. Ska bara påminna honom när han kommer med magnetlås till skåpen att han får sätta tillbaka gardinhållarna som han monterade ner. Kan ju inte sätta upp gardinerna ännu märkte jag.. Haha. Dom har nog fasen slängt.
Jag är hemma och är sjuk så det tar sin lilla tid att återställa med våra grejer.. Ska prata med hyresvärlden om resterande av lägenheten. Men köket var prio ett då det såg ut som f*n..
Sen vid halv ett blir det att gå till skolan och hämta min dotter och sen direkt hem och kika lite på nätet, få lite insparation (stavning?!) Nu kan man bjuda hem gäster utan att ens skämmas över köket ;)
Senare kommer dom o eventuellt målar om köksinredningen också då den e rätt skavd. :D Tänk vad lite tapet och ommålning kan göra mycket :)
Ni som följer min instagram kommer att få se bilder där senare, ska lägga ihop alla bilder från början till att det var klart.
 
Ciaoo

Kommentera här: