Torsdag den 1 augusti-13

Hej på er!
 
Förlåt för dålig uppdatering!
Har haft en del att göra, och lite fotoplaneringar som jag ska göra.. Med hjälp av olika appar/redigeringar.. Surfar runt lite på internet för att få insperation ifrån olika källor. Jag älskar att fotografera och det är en del av min vardag. Funderar om jag också ska lägga upp det jag fotograferar på bloggen eller bara hålla mig till instagram/path.. Vet inte riktigt ännu. *funderaFundera*
 
Gick ju en fotokurs via internet för ett tag men fick lägga ner det, tyvärr. Och då får man ju försöka lära sig själv utan hjälp och försöka utöka mina kunskaper. Jag vill en dag i min framtid bli proffs-fotograf, är nu bara en amatörfotograf. 
Fotografera med iPhone 5, och min nikon 3100. Ibland beror det på vädret också och då är det smidigast med iPhonen..
 
Just nu tar jag det bara lugnt och funderar för kl 16;50 väntar jobb på mig igen.. :) 

Kommentera här: