12 Juli-13

Idag är det ingen vanlig dag utan min födelsedag! Grattis till mig :) Fyller hela 27år!
Nån skillnad? Nej det är precis som vanligt. Ska fira min dag med min man och vår dotter, senare idag kmr min syster och hennes sambo..  så blir lite firande idag.. Imorgon ska vi till mamma och pappa, bli firad där också. Då de kom hem från Polen idag och är trötta, så får vi ta det imorgon där.
 
Igår, torsdags var en hektisk dag. Först till Hässleholm och lämna lånbil på reperation, tillbaka till Vittsjö, min svåger satte sin bil hos oss..sen vidare till ikea, kolla runder lite och sen vidare till Holmgrens bil i Ljungby där vi hade vår egna bil på lagning efter djurkollisionen.. sen tillbaka hem om oss, pausa sträcka på benen, vänta på samtal från mekonomen i Hässleholm, hämta lånebilen där. Och sen raka vägen ner till Lund och lämna bilen hos min farmor och farfar.. blev bjudna på kasslergratäng och efterrätt..stannade en liten stund.. sen började bilresan hem till Vittsjö igen...
Väl hemma, packa av bilen, städa till lägenheten.. och avslutar dagen med att kolla på "den som dräper" men somnade till den så gick och la mig..
Så ja, helt slut var vi!
 
Skönt och ha bilen avklarad!
 
En veckas semester kvar sen börjar jobbet igen.. tog bara två veckor semester..jätte drygt och vara hemma och inte göra nått då mannen min jobbar hela sommaren. Men men ett måste då han nyss blivit anställd.
 
Hoppas ´ni får en bra dag helg! TREVLIG ALLA!!
 
 

Kommentera här: