Finaly helg!

 
Visst längesen jag skrev på min blogg.. men har hänt så himla mycket på senaste tiden så har glömt bort min blogg. Inte alls bra. Ska försöka komma på fötter igen, och ta tag i mitt liv. 
Inte så lätt när man bara faller tillbaka till ruta ett igen. Finns dom som skriver om sina problem hela tiden och om hur dåligt dom mår, men jag är inte den som skriver av mig på nätet om hur jag mår för det kan bara misstolkas, om fel människor läser det. Mår jag dåligt säger jag det direkt och förklarar istället för att uttrycka mig via media. Inte säkert hela världen vill veta om hur jag mår och varför jag mår som jag gör.
 
Kan berätta att jag tagit tag i min sång igen, lite pö om pö som jag säger.
Sakta men säkert framåt. 
Skapa nya kontakter, och leta nya vänner då man tappa nästan alla pga situationen jag satt i..inte alls kul. Men de bevisa ju bara vad dom var för vänner. Inga riktiga vänner med andra ord. :( Men men bara till att börja om igen. 
 
Det var allt för denna gången tills jag kommer på något att skriva om. 
 
TJING!
1 Erica:

skriven

Ja det är ju inte roligt ju :S Men jag vet vad det handlar om. Bara kämpa så kommer man på fötter igen KRAMAR.. Du får skriva i min gästbok :)

Kommentera här: