.::Måndag ingen::.

Hellu på er som läser..

Allt bra? ehm..ja de e det väll.. Trött som attans bara men annars e det okey. Hmm va ska man skriva idag..
Ja, i lördags var jag, min dotter o min kille på min lillasysters student.. det var rätt kul faktiskt.. Det var farmor o farfar, min ena systers kille och min andra systers kille som kom..o givetvis vi ju. Så vi var nåra stycken, men farmor o farfar skulle köra hem runt halv åtta tiden, o meningen var att dom skulle skjutsa hem oss sen på kvällen.. Men ja, dottern min o min kille ville inte åka hem så tidigt..så vi festa in till kl var runt elva halv tolv.. Så vi fick sova över hos dom=)  Morgonen därpå vaknade min töös lite väl tidigt..hmm klockan tio i sju. Snacka om trött man var.. Hade gärna velat sova till nio halv tio iaf..men nej då inte hon...Vad B o vakna så tidigt en söndag..usch.. men men har man barn så e det en annan sak..

Denna veckan händer de mycke, i morron tisdag så ska ja till ortopeden, sen på onsdag ska ja på uppföljningsmöte på arbetsförmedlingen..sen på torsdag e det föräldrasamtal på dagis.. På fredag vet jag inte..

På söndag så fyller min killes mamma år.. Grattis Grattis!!!=))

Snart fyller jag år.. Jippi.. *or not* Jag blir 23 hela år den 12juli.. visserligen lite mer än en månad tills dess..

Den 30juni, så har jag o killen vart ihop i 2år=D Älskar honom verkligen<3

Vad ska man egentligen skriva för att folk ska läsa ens blogg o kommentera?? nån som kan komma med nått tips?

Natti natt, nu ska ja lägga Lillan.. //Te$$

Kommentera här: