Onsdag den 15 december

Yes, det är Onsdag igen.. 9dagar innan julafton :) Längtar faktiskt lite ;) dels för man ska få lämna över sina julklappar man har köpt :D Spännande värre..
Just nu så sitter min dotter och kollar på "I drömmarnas trädgård"... fast det gör jag också i mellanåt :P Jag tycker faktiskt det är lite skojigt, hehe. Det är många av barnprogramen som Yelena tittar på som jag också tittar på.
Nästa vecka den 23 December, när mannen kommer hem från jubbet så åker vi till mamma och pappa o resterande syskon och sen ska vi stanna där till den 26e är tanken, mannen ska ju till sin mor bland annat den 25e och fira med dom.. så då stannar jag hos mamma.
Det är en ren lycka och se min dotter öppna alla paket som hon får.. hon blir alltid såå glad. Det kallar jag lycka :) Och sen all den goda julmaten...mmmm vad gott det ska bli :) Och som vanligt kl 15,00 är det kalle anka, med glögg och pepparkakor.. jamjam :)
Sen vad man hitta på till nyår, har jag ingen aning om ännu. Mannen fyller ju år i början på Januari med..
Nej nu ska jag bada lillan och sen klippa hennes hår..
Ha det fint!  och GOD JUL och GOTT NYTT 2011!!
//Tess

Kommentera här: