Hej På er alla!!


Hemskt ledsen att jag inte skrivit på ett braaa tag, men jag har faktiskt inte hunnit :( Har ju börjat på ny praktik, så det är lite ändrade tider iomed att jag pendlar nu mer..
åker hemifrån tjugo över 8, börjar halv 10. Slutar kvart i 4, bussen går strax innan 4. Tar sen nästa buss halv fem..hemma kl 5, går till dagis o hämtar lillan, hemma halv 6, vart i 6. Så det e fullt ös hela dagarna.

I morron e det fredag, denna veckan har bara sprungit iväg.. Men e ju hemma med Lillan då hon e magsjuk, men ska till jobbet i morron igen.. Såååå dryyyygt och gå hemma, men vad ska man göra när ens barn e sjukt och man e ensam?!

I helgen blir det ganska lugnt.. Babe kommer efter att han tränat med sina polare.. :D
Saknar han sååå mycket när han inte e med oss!!!!<3

På lördag var det tanken att vi skulle på ukm i hässleholms kulturhus och titta på mina systrar som skulle sjunga.. men kom på att vi kunde inte då killen inte kom förrän på lördag kväll :(

Jaha vad ska man nu göra dårå, hmm jag vet inte... Diska kanske..? Ja det ska ja göra..

Jag önskar att jag kunde bli bättre på att blogga, men jag hinner inte.. så det får bli på helgerna. När man har någon som kan busa med Lillan.. lite svårt o kunna koncentrera sig :p Med en liten som ska sitta i knäet o trycka på alla tagenterna.. hehe..

Vi hörs gott folk..!

Thingeling
1 Christian:

skriven

Hej på dig!!!



Wow, vilken snygg blogg du har.

Var det inte svårt att få den att se såhär bra ut?



Jag har försökt då och då med att få till min design, men det går inget bra, så jag har lagt ner det.

Du kanske har något tips om blogg-design?



Du skriver väldigt bra, synd att du inte har mer tid att lägga på ditt skrivande...fast å andra sidan får man njuta mer när du gör det....ler



ha det bra och sköt om dig!!!



KRAM

Kommentera här: