Onsdag- och jag e ledig från jobb.


Japp det e jag :) Skönt faktiskt så man hinner få nått gjort.. Har städat som en toker och skurat golv.. inget roligt och städa men skönt när man sen ser hur fint det blir ;) Nej om man skulle skriva lite om helgen som varit kanske?

Japp var ju ledig hela denna helgen som varit fredag till söndag..¨så vi åkte till Ölands djurpark.. men fan, det regnade konstant heeela tiden.. men va fan vi hade kul ändå :p Åkte massa karuseller och åkte i sagovärldarna och kollade på djuren (iaf dom som var ute) ..Men iaf jag hade min digital-kamera med mig, men rätt vad det var så la den av :S..Men fick iaf några bilder.. Sen så när vi började närma oss slutet så ville min sambo och bror BADA..i ösregnet. Men dom badade, och under tiden gick vi till bilen för vi var något dyngsura..och vi småfrös.. Sen väl i bilen o kameran hade legat lite i värmen så fungerade den igen..weirdddd.. ha ha..
Men kort sagt, dagen blev ändå lyckad trots regnet och blåsten.. synd och svika sin dotter och syskon när vi lovat att åka dit..

Men på lördag åker vi till tosselilla, OM det inte regnar..åker inte dit annars.. denna gången vill jag ta månnnnga bilder ;)

Nej nu får jag avsluta här, mina föräldrar kommer snart på fika..

ha d finnt!!

ChillChillaaaa
1 Erica:

skriven

Ledig det är väl skönt .. vad sysslar du på annars då ?? sälja huset går väldigt trögt nu denna månaden men hoppas på att dom som var här är intresserade vi vill gärna flytta härifrån... trivs mer i ängelholm :D

Kommentera här: