Då var det fredag.. Å äntligen helg.. I...

Då var det fredag.. Å äntligen helg.. I morgon e det studentfest.. Kul! Nåja jobbade till kl sju idag..e rätt trött men mest seg. Ligger å lyssnar lite på musik som får mig att koppla av..kan vara rätt gott. Brukar lyssna på datorn, med extra högtalarna e nog sprängda :-P så för mycket bas..det gör att musiken blir dov. Förvisso älskar jag hård bas i typ scooter, men e då högtalarna sprängda så blir det genast för mycket bas å det låter för jävligt.. Kopplar av till scooter nu.. Eller ja, ni kanske tycker att hur jag kan tycka det e avkopplande..men för mig e det de..särskilt om man älskar den sortens musik.. Men ja ja, i alla fall nästa helg e det fest igen:-) mamma å pappa ska passa yelena för en gångs skull..det har dom velat länge å ha henne över en helg eller så. Men det har inte funnits tillfälle till det..men nu fanns det:-) nej nu ska jag försöka sova.. Trevlig helg mina vänner!

1 Erica:

skriven

vem tar studenten ? din syster??

daniels syrra tog idag men ja gick inte

2 Svar till Erika:

skriven

Michelle tar/tog studenten.. Ja min syster klart..

Kommentera här: