Tisdagen den 8 juni -2010


Idag e det tisdag, och i morron e det onsdag den 9juni och då ska jag på post-utbildningen :D Weeeii.. Den ser jag fram emot faktiskt.. Ska bli intressant!! Har varit hemma måndag och tisdag p.g.a en förbannad förkylning som vägrar släppa taget om mig..heh..
Men iaf ska på utbildningen i morron sen jobba på torsdag igen :D. Sen på fredag kommer min lillasyster hit, och sen åker vi hem till mamma och pappa och syskonen, för min näst näst yngsta syster tar studenten..Så ska fira henne, sen åker vi hem på kvällen, och min lillasyster följer med hem igen och åker sen hem på söndagen då vi ändå åker till Hässleholm för att handla hem mat. Sen den 15juni är dagiset stängt, så då ska jag och min tös möta mamma i Hässleholm för att gå i stan lite.. Ska bli skoj!
Sen den 18juni så ska jag jobba till 21,00, mamma och pappa hämtar då tösen på dagiset för att sen tillbringa kvällen och natten hos dom..jag och min sambo ska på fest :D ((kommer sakna min dotter mkt)) men jag vet att hon är i trygga händer iaf ;) och det e huvudsaken.. Det är rätt mkt nu i juni har jag märkt enligt min kalender.. (måste skriva upp allt, annars glömmer jag det) ;) Men det blir väl så när man e småbarns-förälder.. :p
Har ändrat mitt utseende på min blogg..igen.. :D dock e det inte jag som gjort den..men tyckte om den, så jag lånar den ;) Ska läsa vidare nu, men uppdatering kommer när jag varit på utbildningen i morron.. den varar ju dock till 17,00.. :D

Ha en fortsatt bra dag mina läsare =)

Ciaoo

Kommentera här: