..::Torsdag hela dagen::..

Hej på er alla!!
Nu var man hemma från Polen, kom hem sent i söndagskväll... I måndags var vi i Hammenhög och bytte till åretrunts däck på bilen. Då vår bil står på mina föräldrar och bilen är från peugote i Hammenhög så är det bäst och ta såna större grejer där nere.. plus att jag fick tillfälle och kolla hur mitt gamla hometown såg ut nu för tiden.. =) och det var ju inte fel det.
Idag så har jag städat och pulat lite.. dock så skulle vi ju tvätta i måndags och hade tvättat en tvätt, och lägger den i tumlaren och sätter igång en ny tvättomgång.. vad tror ni händer?! jo tumlaren hade lagt av igen..fan va förbannad jag blev alltså.. tänkte inte en gång till alltså.. denna gången hade själva tunnan i tumlaren slutat snurra runt.. den har lyckats bränna en av handdukarna..så det e fula fläckar på den nu.. och ingen har fortf kollat på skiten..så nu står jag här uppe med två påsar med BLÖT tvätt.. suck... blir ju tvungen till att tvätta om det sen när den e fixad.. kan ju inte ha tvätten upphängd i lägenheten då det blir fuktigt o tapeterna skrynklar sig.. så NEJ de gör jag inte.. jag hänger heller inte upp min rena tvätt i ett skitet och fuktigt "torkrum"... glöm det!!
Nåja får se om det händer nått snart..! behöver kläderna liksom..
Undrar vad man ska göra i helgen..hmm hmm.. får se vad som händer!
Nu ska jag se nån film elr nått..
//Tess

Kommentera här: