Då var det snart helg.. Och exakt en VECK...

Då var det snart helg.. Och exakt en VECKA kvar till vi åker till POLEN.. Men attans vad tiden går sakta när man längtar till något.. Men helgen springer väl iväg som vanligt.. I morgon ska jag och yelena möta mamma å sen ska vi göra ärenden i stan..sen efter det hem till dom. Sen när älskling slutat jobb kommer han och hämtar oss plus min lillebror som ska vara hos oss över helgen..ska bli kul=) Sen när helgen e över så e det bara 3dagar kvar, åker på Torsdag nästa vecka =D *längtar* och vi kommer hem sent på Söndagen, sen på Måndagen den 1november åker vi ner till min hometown, hammenhög, ska in med bilen plus byta till vinterdäck.. Det börjar ju bli dags nu. För igår snöade det!! Usch fy!! Nej nu ska jag mysa med min dotter å kolla på fiffi. ;) //Tess

Kommentera här: