Sen eftermiddag...

Yeah och kycklingen e i ugnen.. Promenaden var underbart skön men kall..men välbehövlig! Det var skönt! Jag börjar nästa tycka att motion är skönt ;) Haha inte likt mig direkt, men ändå. Många som peppar mig nu, och jag behöver verkligen den här motionen om jag ska orka.. Vill inte vara en soffliggande mamma! Misstolka nu inte detta, om att jag inte leker med min dotter! Vissa kan ju misstolka detta.. :/ Jag leker med min dotter varje dag och så mycket jag kan genom olika aktiviteter, men det jag ville komma fram till är att jag vill ha mer ork!! Jag menar vrf ska man sätta ett barn till världen och sen låta barnet sköta sig själv?! Nej skulle inte tro det va! Har man satt ett barn till världen får man ju hand om h*n, och jag älskar barn och det har jag alltid gjort!!
Hade jag bara haft mer poäng när jag slutade 9:an så skulle jag inte tvekat och gå BF-programmet..! Men tyvärr hade jag för lite poäng :( Tråkigt som fan e det! Men men inget man kan göra åt nu, elr jo, gå barnskötare programmet, men man skulle ha särskilda kunskaper och sen låg det långt härifrån.. *typiskt*
Nej nu ska jag snart fixa det sista till maten!
Men ha en fortsatt trevlig lördag-kväll!
//Tess

Kommentera här: