60st. frågor och svar om mig..

1. Hur gammal är du om fem år? 30 ;)

2. Vem var den sista du träffade? Det beror på vem man syftar på.. min sambo träffar jag varje dag, men annars så är det mina föräldrar och syskon.

3. Hur lång är du? 169 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Brottet avsnitt 14-16

5. Vem ringde du senast? Min sambo..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag älskar dig ***** ********* så jävla mycket!!! Du e mitt allt!!! .Det var till min sambo.

7. Vad är dagens planer? Öppna en blogg, men vet inte riktigt var.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, då det är lite billigare än att ringa för min del, men är det viktigt så ringer jag. Värsta jag vet är telefonköer!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och 9barns föräldrar <3.

10. När såg du senast din mamma? Hmm i söndags, hemma hos henne.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna, med en mörkare ring runt ögonfärgen...

12. När vaknade du idag? Kl 01,00 först, sen vid 05 och sista gången kl 07,10 och då steg jag upp.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej..

14. Vilken är din favoritplats? Polen, där är så fint på sommaren, även vintertid.

15. Vilken plats föredrar du minst? ullared, när det är löningstime..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I hässleholm i en frän lägenhet och ett fast jobb, och körkort, samt ett barn till minst :)

17. Vad skrämde dig som barn? Påkörning av en annan bil, när pappa och jag skulle köra ärenden.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min dotter.. :)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej..har dock inga..

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar klart :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I underkläder bara..

22. Hur många kuddar har du i sängen? En, räcker för mig..den e så fluffig..

23. Hur många landskap har du bott i? Bara Sverige..

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, en gång, men jag tvingade upp det..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, barfota inomhus.

26. Är du social? Jag nog ganska social men jag är minst lika gärna helt själv. Älskar att vara själv då och då!

27. Vilken är din favoritglass? Piggelin

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av hela min csn-skuld och bli skuldfri, sen ta körkort.

29. Tycker du om Kinamat? Ja, det är helt okej.

30. Tycker du om kaffe? Inte jättemycket.

31. Vad dricker du till frukost? Olika, men juice elr mjölk de flesta gångerna.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag rullar runder..hehe.

33. Kan du spela poker? Nej vet inte hur det går till..

34. Tycker du om att mysa? Ja självklart :) finns inget bättre..

35. Är du en beroendemänniska? Nej dt tycker jag inte..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal kompis sen småland..

37. Vill du ha barn? Ja, jag har en underbar dotter. Vill gärna ha en son med.. men det får bli vad det blir..jag älskar barn!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska bara..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp det har jag..

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nyttig mat nu mer..

42. Äger du dyra smycken? Nej, bara förlovningsringen som jag bär, men annars inget.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig någonsin!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kopp kaffe och ett kokt ägg.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min sambo, är jag nere elr så, så får han mig alltid till att skratta ^^.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett i vänster handflata..

47. Vad har du för ringsignal? Stuck on replay, med scooter.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Om jag har det finns dem hos Mamma och Pappa.

49. Flirtar du mycket? Nej, inte nu längre.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild, men har en i min header, och den är tagen i rummet jag hade när jag bodde hemma. ^^

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, hur gör man det?!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inget körkort..

53. Vilken var den senaste bok du läste? Blondinbellas

54. Läser du dagstidningen? Ja, dom gångerna vi köper den, annars går nätet lika bra.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, det gör jag inte. Vill inte lägga pengar på sånt, som man likabra kan läsa på internet. ^^

56. Dansar du i bilen? Sittdansar, hehe det händer..

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Veckohandlings-lista ^^

59. När var du i kyrkan senast? Hmm det var när min dotter döptes..

60. Vilka personer utmanar du? Mig själv..hehe. Om det nu går.. ^^

ENYOJ!! :)

Kommentera här: