Fredag...


Hej kära läsare..
Hur e det med er idag, en sån här fin fredag som denna?
Själv har man skurat golven, och diskat..
Först fick man ju spreya golvet i sovrummet, för pysen hade spillt något klibbigt på golvet....
I morron blir det köra till källsorteringen och slänga skit, sen när man kommit hem blir det att ta tag i tvätthögen, sen kan jag hålla helg... :)
Ja just nu är det ett tvättberg, men de beror på att maskinen inte är ledig hela tiden, när man behöver tvätta, och när den väl är ledig så är det för sent och tvätta på kvällstid.. På söndagarna gäller det och vara på hugget med tvättmaskinen.. Det sitter en lapp på dörren och vilken tid man ska tvätta, men aldrig nån som fyller i den konstigt nog.. När jag precis hade flyttat hit till min lya, så behövde jag tvätta, jag ställde mig på kö på listan, och sen när det var min tid så hade någon annan tagit den..snacka om att jag blev liiiite irriterad.. hehe.
Nu så blir det att ta't lugnt, sen när min sambo slutat jobbet så ska han hämta min yngsta bror, som ska tillbringa helgen här hos oss.. Vad roligt tyckte han :) leka med Yelena, ja det säger han inte nej till :) tur här är städat och fint nu :D
Ni får ha en underbar helg, för det ska vi ha.. :D
//Tess

Kommentera här: