Längesen..igen.

Ja det var det, men det blir så om man inte riktigt har någonting att skriva om.. Men känner att jag måste skriva av mig lite nu.. först vill jag börja med att köp/beställ aldrig något från ett företag som heter MTM trading!
Jag har blivit lurad som fan...
Jag fick hem ett paket med 90stycken redux-tabletter, vilket är viktminskningspiller. Första paketet tog jag för det var gratis..men sen efter det så mailade jag till MTM trading att jag inte skulle ha mer, och det skulle vara avslutat. MEN ändå så får jag hem ett nytt paket från dom, jag öppnade det inte. Dagen efter får jag fakturan, som är på 747kr. Va fan tänkte jag, vad är nu detta?! Jag mailade till gpds-ekonomi som är ansvariga för MTMs fakturor, och jag ringde utan svar. När jag väl kom fram hade dom bytt nummer?!
Okej, tänkte jag, jag mailar dom igen, 2a gången, sen la jag skiten på lådan igen utan att öppna paketet..
Men ingen har hört av sig..
Fick idag den 13/1-11 en påminnelse på det plus ränta och påminnelseavgift.. Jag bröt ihop, tänkte nä nu får det fan vara nog alltså.
Jag har nu mailar gpds IGEN!! plus till MTM.. och har ringt utan resultat, så nu väntar jag igen på att någon ska svara.. Jag tänker inte betala för nått som jag inte har, och dessutom inte beställt, då jag fick beskedet att abbonemanget var avslutat... Jag tänker strida detta, för detta är fan inte rätt..
Så just nu sitter jag och kliar mig i huvudet över vad jag ska ta mig till och få kontakt med dom..
Så vill varna er andra, att skaffa ingenting därifrån..!!!! det är bara lurendrejerier! =(

Nog om det, jag har öppnat en ny blogg via mitt nuvarande domän.. dock ger jag inte ut den till vem som helst, då det är lite mer personligt.
Kommer också att öppna en till, där jag bara kommer skriva dikter, beroende på hur jag mår och känner.
Men ska först se vart jag vill ha bloggen... Men det återstår att se.. det kommer förmodligen att komma upp i bloggen senare..
//Tess
1 Erica:

skriven

Det var synd .. har du hört med konsumentlagen vad dom har för tips? ... dom har/ brukar veta hur man man ska handla i olika lägen..

2 Erica:

skriven

här har du länken http://www.konsumentverket.se/

Kommentera här: