God kväll...

Längesen jag skrev nu, men har mått lite sisådär nu ett tag inom mig.. Jag känner att jag borde skriva av mig om det.. Men som sagt allting e ju bara mitt fel alltihop.. det e jag som har fel.. men nej det e inte så! jag har rätt och det har många andra i min närvaro också.. Men jag känner lite att jag ändå inte kan skriva av mig här.. Vilket jag egentligen vill, för den sakens skull så kmr jag att skriva i en annan blogg som e privat, som bara vissa personer får läsa. Ta inte illa vid er, men så vill jag ha det. Även om maan ska kunna skriva om allt i sin egen blogg, så finns det ändå gränser för vad jag skriver i en öppen blogg. Jag dissar till exempel såna som hänger ut sina småbarn på nätet, och säger att dom gör det ena o det andra, tex när dom bråkar.. jag menar, vad har allmänheten med det att göra? Det kan sluta med att nån som jobbar inom socialen läser sånt, och börjar utredningar.. Ja, ni vet hur lätt dom reagerar.. Läste i tidningen idag om en familj som blivit anmälda till socialen för att misstanke om misshandling av barn pågick i familjen.. men det var barnet som var sjukt, och då blev dom anmälda för att ha skakat elr tappat barnet.. Assåå jag förstår inte.. barnet var SJUKT ju..! inte misshandlad... Nu känner jag inte dessa människorna men jag lider med dom! verkligen! Nä nu ska jag surfa vidare..får se om jag orkar skriva i min andra blogg senare :) Ha d!

Kommentera här: