Onsdagkväll...


Ja, det är vad det är.. Vädret har varit kanon, dock har man varit inne och jobbat hela dagen, men fortfarande varmt när man slutade.. Nu inväntar man bara på att det ska börja åska någongång så huvudvärken försvinner snart!
Men men den försvinner väl någongång.. :P  Nåja, jag väntar på att min laddare till min iphone ska komma i dagarna, för den andra är i sönder av en konstig anledning... Kostade förvisso bara 40:- på tradera, istället för över 200:- hos andra sorterade iphone-försäljare :)

Snart är det helg igen, och då så kommer Beatrice, min lillasyster och ska hjälpa mig och sortera alla påsarna kläder som jag fick hem av mamma som jag ska lägga ut på tradera..och eventuellt så ska min dotter ha en kompis här, vi får se hur det blir med det.. Vill gärna inte ha en massa kläder liggande överallt, det ser inte så himla roligt ut.. haha. 
Jag hatar ha stökigt, men ibland kan man inte rå för det.. :/ Inte alltid man har värsta städorken efter jobb när man inte är hemma förrän efter 17 och sen ska ställa sig och laga mat och fixa allt för morgondagen, som t.ex pyssla om lillan och se till så hon har rena kläder och så att väskan är tittad över så det finns rena kläder i.. Ja, allmänt fixa så allt är klart på morgonen så man slipper klydda med det på morgonen..

För stressa på morgonen är inte min starka sida direkt..

Sen blir det även tvätta för vår del...yeah så himla kul...elr inte. Men det ska ju med göras..

Nej nu ska jag kika vidare lite på nätet om en sak.. Men vi hörs gott folk!

Kommentera här: