12-06-25


Det är nu 3 dagar sen jag och min man gifte oss, och vi är lyckliga som bara den!! Jag älskar min man så mycket och det kommer jag alltid att göra också. Han är mitt allt!!
Skulle inte kunna leva utan varken J eller dottern!! dom betyder så himla mycket för mig!!!
Tråkigt nog så dissade några stycken mig på bröllopet.. men kände det på mig så det var väntat. Så nu ser jag hur mycket jag betyder för dom, absolut ingenting! :(
Önskade att jag hade mer än en vän.. Ibland undrar man om det är mig det är fel på, är det bara jag som gör fel hela tiden?! Vad f*n gör jag för fel egentligen? Funderade på att skriva om vårt bröllop här, men det kan man glömma, vill inte att vissa ska se. Det är dom inte värda! Jag blir så arg och ledsen när man blir behandlad som skit!
Jag vet också att ingen kommer kommentera det jag skriver, för det är ingen som bryr sig om mig ändå! :'(
Tur jag har min familj och arbetskolleger som bryr sig iaf!!!
Nu blir det gå på nästa grej, min förbannade viktnergång.. dom sista eviga kilona. Och det gör jag med hjälp av modifast. Dom är helt ok goda, så det ska nog gå bra. Går på med dom imorgon och håller på tills jag är nöjd!
Over and out!
Nu, kallar strax jobbet på mig! Thing!!!

Kommentera här: