Kallt

Ja, jag sitter och fryser trots att jag har min jumpsuit på mig, och luvan uppe. Ingen aning om varför egentligen. Men men kan väl kanske bero på att jag är trött kanske? Men än kan jag inte hålla kväll. Ska jobba lite till ikväll. Ska väl ta och brygga lite kaffe så man vaknar till liv?! Ja, kanske det. Skönt iaf att snön är borta!! och att det börjar gå mot varmare väder och våren börjar närma sig, de gillar vi!
..................................................................Paus........................................................................
Så back, mina 100situps gjorda.. lite trögt när man har en sån träningsvärk sen igår, men bara till att kämpa igenom smärtan, även om det inte direkt är lätt. Men vem har sagt att träning ska vara lätt?! Passade på och sätta igång lite java, så man vaknar till liv. Sen ska jag kika på margaretha.se och se vad dom har för fint till påsk som man kanske kan göra. Håller ju som sagt fortfarande på med tomten och bambi. Ni som inte vet vad jag pratar om så pratar jag om broderi. Har även en broderi/virk blogg där ni kan följa mina objekt.
http://tesshandarbetar.blogspot.com/

Följ gärna min blogg =)
Ciaoo!!

Kommentera här: