Jaaaaa

Ja, jag klarade det!!!! Hållt på med post-certifiering nu i några dagar och bara kuggat. Trots att man jobbar med det dagligen, men till slut gick det :) Hur många poäng jag fick vet jag inte, man skulle ha 28poäng för att klara det, och jag klarade det men fick inte se hur många poäng jag fick. Men strunt samma huvudsaken jag klarade det iaf :)
Har min fina underbara vän Annie att tacka, som peppat mig och sagt du klarar det, du klarar det. Jag har väl svårt att tro på mig själv, det är nog där skon klämmer som dom säger.
Nu blir det på dom andra kurserna också, fast får bli imorron efter jobb och när jag hämtat min dotter i skolan.
Ska snart börja mitt sista jobbpass för idag. Jobbar skift idag, som jag kallar det. :)

Sitter och kollar på "barn med sjätte sinne", rätt intressant faktiskt.

Attans..!! kom just på vad jag glömt idag.. Tandlääkareeen!!
kl 16 skulle jag varit där, f*n! jahapp då åker man väl på att betala för det :/ Jaja jag får ju ta det :/ inte mer att göra åt det..

Ciaao

Kommentera här: